مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 07:302022-11-08اقتصادي

خبر خوب| «ایران برات جون می دم»


دارد نزدیک دو ماه می شود که عادت کرده ایم تند تند خبر بخوانیم و پشت سر هم لب بگزیم و «نوچ نوچ» بگوییم و حتی قطره اشکی از چشممان سرازیر شود.

گویی خوش دلی و اشک شوق فراموش مان شده باشد.

- بدهی که نداریم، کلی هم ذخیره داریم! در حالی که انواع و اقسام گروه ها، گروهک ها، دولت ها و دولتچه ها در تلاش هستند به همه جهانیان ثابت کنند که ایرانی ها دارند در فقر و فاقه و شوربختی و فلک زدگی دست و پا می زنند، گهگاه بعضی نهادهای بین المللی عدم هماهنگی هایی با این جماعت از خودشان بروز می دهند و بعضاً آمار و ارقامی منتشر می کنند که از پشت به اتحادشان خنجر می زند.

فی المثل صندوق بین المللی پول.

این صندوق درحالی که وظیفه دارد حداقل ماهی یک بار گزارش دهد که ایران داره به قهقرا می ره، رژیم چینج کنین که نذارین بره! به تازگی گزارشی منتشر کرده است که حاوی مسایل دیگری است.

خودتان قضاوت کنید:   ایران از نظر ارزش ذخایر ارزی خود در مقایسه با 32 کشور در محدوده خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی در جایگاه سوم قرار دارد و تنها دو کشور عربستان و امارات ذخایر ارزی بیشتری نسبت به ایران دارند.

تازه ماجرا به همین یک گزارش هم ختم نمی شود و صندوق بین المللی پول، در گزارشی میزان بدهی 28 کشور جهان از جمله ایران را بررسی کرده که در آن، ایران کمترین نسبت بدهی خارجی به تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| «ایران برات جون می دم»

خبر خوب| «ایران برات جون می دم»